و*ی پ*ی ا*ن


چیز  پی ان چیست؟

میگن شبکه اینترنت امن

در حقیقت شما وقتی کانکتو فشار میدید وصل یه هاست میشید که این هاستا یه شبکه مجازی هستند!!!(جی بشه)

اما این که میگن سرور امریکا و فرانسه و ... درسته شما میتونین قبل از کانکت شدن به وی پی ان برید تو قسمت ساخت ایمیل یاهو میبینید جلو نام کشور نوشته ایران(country   iran) و بعد کانکت شدن برید میبینید عوض شده حالا از سرور هر جا استفاده کنی همونو مینویسه

من شخصا حدود ۷ ماهه که با این شگرد سروکله میزنم معروفیت وی پی ان تو ایران یا تلاملا شروع شد که خداییش عجب حالی میداد یه وی پی ان توپ ۵۱۲ (منظورم اینه که کسایی که از اینترنت پر سرعت(512 کیلو بایت ثانیه) استفاده میکردن مثل من دیگه افت سرعت نداشتن) اوایل کار برا جلب مشتری و معروفیت رایگان بود یعنی تو سایتشون عضو میشدی بعد هر روز یوزر و پسورد میذاشتن بر میداشتی و حالشو میبردی بعد حدود 2 ماه پولی شد هر ماه یه کارت شارژ 2هزاری ایرانسل

من خودم 2 تا کارت شارژ دادم بعد از چند وقت ایرانبا حک کردنشون!!! حالا چطوری میگن امنه نمیدونم

الان دیگه تلاملا نیست و این سرویس دهنده ها هم خیلی گرون میدن قیمت ها رو تا 5 هزار تومن دیدم

خب حالا میشه پول نداد و وی پی ان داشت؟؟؟

خوب هیچ کاری نشد نداره من خودم از سرویس های رایگان خارجی استفاده میکنم به همین راحتی

یه شرکت پیدا میکنین  بعدش تو قسمت free trial عضو میشی و حالشو میبری

البته جدیدا روش بهتری پیدا کردم که چون دوس ندارم وب لاگم حذف بشه چیزی نمیگم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد